Dags att sova?
Publicerat: 2016-05-14 ~ Allmänt

Klockan närmar sig fyra nu och jag ligger fortfarande här och är vaken. Var nyss ute på en nattpromenad för att försöka få ur mig lite energi, men det funka inte och jag blev alldeles för mörkrädd så fick gå tillbaka. Önska att det var molnfritt så man kunde se alla stjänor, då hade jag kunnat vara ute hur länge som helst, bara lägga mig på grusvägen och titta upp. Det är så vackert här på nätterna på sommaren. När alla stjärnor lyser och allt är bara så fridfullt tyst på landet. Det var alltför längesen jag gjorde det så längtar till mitten av sommaren då det är perfekt att göra det!
 
Men ja, här ligger jag och ska snart gå upp. Kommer suga att behöva vakna, men har massa planer för imorgon och kameran kommer få vara med så det kommer bli bra. Så länge det inte spöregnar. Men det får vi hoppas på att det inte gör!
 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: