Kalas och annat gott.
Publicerat: 2016-05-08 ~ Vardag

Dagen började med att jag sov in jättelänge och det var superskönt. Var femtio grader i mitt rum också, för jag hade glömt att öppna fönstret, så det var inte så jättegött kanske, men fick sovit rätt många timmar och det tackar man väl aldrig nej till.
Slöade lite innan jag gick in i duschen för att göra ordning mig till min kusins kalas som fyllde två år och hennes mamma, min faster, som fyllde trettio. Det var jättegod mat och hur mysigt som helst. Allt var trevligt, härligt att träffa alla ifrån pappas sida av släkten igen. Var ett bra tag sen och missade min andra kusins födelsedagskalas för några veckor sen för jag var i Norge. Lite trist, men så är det.
 
Agerade som chaufför hem sen till föräldrarna och så slappade jag lite till hemma innan jag åkte iväg att möta upp Stocken och Kurri vid Röda sten innan vi sen åkte och åt pizza, jag och Stocken. Det var supergott och verkligen något jag längtat efter. Pizza, det är riktigt bra grejer!
Så nu har jag precis kommit hem ifrån att lämna av Stocken. Blir väl att kolla igenom lite mer bilder och sen sova, för jag är helt död. Sova kommer vara helt underbart.
 
Postat av: Anonym

Så himla fin bild!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: