En kväll på Askim.
Publicerat: 2016-05-06 ~ NikonD3200

Amanda och Elin hämtade upp mig när jag anlände i Sverige förut och vi tog oss en tur ut till Askim för att grilla marshmallows och bara snacka goja. Jag hade självklart med min kamera för det var vid tiden då solen gick ner och alla som känner mig vet nog att jag älskar att ta kort på solnedgångar. Finns inget bättre!
 
Jag hade i alla fall hur trevligt som helst, vi tände över hela grillen med tändvätska så lågorna stod i skyn, men det var superkul, fick en del coola bilder på det med, bara synd att allt vårt kladd kom lite i bakgrunden. Amanda var såpass smart så hon satte i sin pinne med marshmallowsen in i elden när vi sprutade på mer tändvätska så den blev helt bränd och börja brinna. Vilken besvikelse det var.
Men jag hade verkligen supertrevligt och gått igenom en del av bilderna bara, ska kolla igenom mer noggrant en annan dag så får vi se om det kommer upp några mer bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: