Solbränd och trött.
Publicerat: 2016-05-11 ~ NikonD3200

Solade i måndags och igår och är nu lite solbränd, så tar en vilodag ifrån solariumet idag för att inte bränna sönder mig alltför mycket. Men lite färg har jag fått och det är alltid kul!
 
Suttit och redigerat lite bilder ifrån förra och förrförra veckan nu när jag inte kan ta nya bilder eftersom jag glömde mitt batteri i Sverige. Fortfarande irriterad på mig själv för det. Har ju varit perfekt väder varje dag nu att gå ut och ta kort på natur eller vad man nu vill ta kort på. Men i alla fall redigerat eld bilderna ifrån när jag var hemma förra helgen och tog kort när vi var och grillade på Askim. Jag tycker bilderna blev mysiga, men bakgrunden på all skit vi hade störde mig så mycket så kanske dragit upp kontrasten alldeles för mycket, men jag tycker ändå dom är coola och jag är ändå hyfsat nöjd över dom!
 
 
 
 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: